Menu
Din kurv 0

Handelsbetingelser

§1 - Fragt og ekspeditionsgebyr

Vi giver fri fragt, hvis du får din pakke sendt til din arbejdsplads, nærmeste posthus eller en pakkeboks. Ligeledes er der fri levering til privatadresse, hvis du handler for over 500 DKK.

Ønsker du din pakke leveret til privatadresse, og har du handlet for under 500 DKK, så tager vi 29 DKK for fragt. 

Al forsendelse foretages via Post Nord. Vi sender alle pakker med tracking. Du modtager en mail, indeholdende trackingnummer, når vi har afsendt din pakke. 

§2 - Levering

Den forventede leveringstid fra købstidspunktet er 2-3 hverdage.

Al levering foretages jf. § 1 med Post Nord.

Jf. § 1 har du flere muligheder for selv at vælge, hvordan du ønsker at få din pakke leveret. Hvordan du ønsker din pakke leveret, vælger du selv ved betaling.

Levering af varen anses for fuldført, når pakken er i dine hænder.

§3 - Returret / fortrydelsesret

Vi tilbyder 30 dages returret, hvis smykket ikke lever op til dine forventninger, og varen sendes tilbage i samme stand, som den blev modtaget i. Vi tilbagebetaler beløbet eller ombytter også gerne til en anden vare af samme pris. Tilbagebetaling sker på det betalingskort, som du købte smykkerne med i første omgang. 

Ønsker du at benytte dig af din returret, skal du indenfor 30 dage gøre os opmærksom på dette på info@norjewels.dk. Vi sender dig herefter en returlabel. Herefter har du yderligere 14 dage til at returnere varen. Perioden opgøres fra den dag, du har modtaget din returlabel.

Hvis du skal have byttet din ring til en anden størrelse, skal returseddelen vedlægges med bemærkning herom og ny størrelse. 

Ved al returnering skal denne formular udfyldes og vedlægges i pakken.

Alle returvarer og ombytninger skal sendes til:

NJ I/S
ID28865960, Pakkeboks 623
2000 Frederiksberg

§4 – Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder fejl og mangler ved modtagelse af smykkerne.

Reklamationsretten gælder ikke ved fejl eller mangler, der er forekommet efter levering ved forkert og uhensigtsmæssig omgang med smykkerne.

Hvis du har en reklamation, da skal du kontakte os på info@norjewels.dk, så vi sammen kan finde en løsning. Angiv venligst "Reklamation" i emnefeltet.

§5 – Betaling

Alle betalinger på NorJewels gennemføres via Epay og Clearhaus. Vi har ingen adgang til kort-data – det er kun dig som kunde og Clearhaus, som har adgang til disse informationer, hvilket er for din sikkerhed. Betalingssystemet overholder naturligvis al gældende lovgivning.

Alle beløb er i DKK og er inkl. moms.

Hos NorJewels er det muligt at betale med følgende kreditkort: Visa/Dankort, Visa Electron, MasterCard Debit, MasterCard og Maestro. Ligeledes kan du hos os betale med MobilePay - denne mulighed er tilgængelig ved check-out.

Hvis du ønsker at anvende en anden betalingsform, er du velkommen til at sende en mail til os på info@norjewels.dk

§6 - Persondatapolitik

For at vi kan sende dig dine nye smykker, har vi som minimum brug for dit for- og efternavn, din adresse samt email. Disse personoplysninger anvendes udelukkende til det formål at kunne levere dine smykker til dig. 

Vi indsamler oplysninger om dit besøg på vores webshop, så vi kan bruge dine data til at forbedre oplevelsen.

I tilfælde af, at du skulle være yderst yderst utilfreds med os og mener, at behandlingen er helt hen i vejret og vi ikke sammen kan finde en løsning - så er det muligt at klage igennem ODR portalen via dette link http://ec.europa.eu/consumers/odr/    - men det håber vi selvfølgelig IKKE bliver nødvendigt :-)